Edukacja

Konferencja E-commerce B2B: jak zwiększyć sprzedaż?

Konferencja E-commerce B2B

Konferencja E-commerce B2B: jak zwiększyć sprzedaż?

20 listopada 2025 r. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Konferencji E-commerce B2B. To coroczne wydarzenie adresowane jest do firm, które prowadzą sprzedaż hurtową i chcą poznać najnowsze rozwiązania oraz trendy w automatyzacji procesów handlowych.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Konferencja E-commerce B2B otwiera przestrzeń dla przedsiębiorców, którzy planują unowocześnić swoje platformy business-to-business, usprawnić współpracę z klientami biznesowymi i odciążyć swoich przedstawicieli handlowych. Udział w wydarzeniu dla firm produkcyjnych i handlowych jest bezpłatny.

Konferencja to również świetna okazja, by zdobyć inspiracje i poznać narzędzia, które usprawniają pracę handlowców, ułatwiają zakupy klientom i pomagają firmom zwiększyć efektywność sprzedaży business-to-business. Będzie można dowiedzieć się, jak dopasować firmę do zmian pokoleniowych i zabezpieczyć się, wprowadzając automatyzację do swojego biznesu.

W tym roku Konferencja E-commerce B2B to zarówno wykłady, jak i case studies

W programie znajdą się między innymi wykłady o tym, jak uniknąć pułapek wybierając platformę e-commerce B2B. Uczestnicy dowiedzą się również, jak radzić sobie z nowymi wyzwaniami w handlu hurtowym. Będzie można także poznać zasady odpowiedniego opisywania i prezentowania produktów, a także zobaczyć najczęstsze błędy w projektach B2B.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Każdy, kto weźmie udział w wydarzeniu, dowie się, jak zbudować e-commerce business-to-business, który zarówno sprzedaje, jaki i buduje relacje oraz w jaki sposób przyciągnąć klientów do kanału online i przyśpieszyć cyfrową transformację. Nie zabraknie również praktycznych case studies prezentujących konkretne wdrożenia oraz prelekcji pokazujących, jak cyfryzacja może usprawnić pracę przedstawicieli handlowych i podnieść sprzedaż. Poruszony zostanie też aspekt finansów. Tematem wykładu będzie niezwykle istotna kwestia: jak uniknąć błędów w rozliczaniu transakcji z klientami zagranicznymi.

Ale Konferencja E-commerce B2B to nie tylko prezentacje. Na stoiskach konsultacyjnych będzie można skorzystać z indywidualnych porad ekspertów i omówić z nimi swój przypadek biznesowy. W rozmowach przy kawie będzie też okazja do nawiązania relacji i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

Udział w konferencji jest bezpłatny dla wszystkich firm, które prowadzą sprzedaż hurtową. Wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja i uzyskanie akceptacji przez organizatora. Więcej informacji na stronie wydarzenia: Konferencja E-commerce B2B.

Konferencja E-commerce B2B
  • Organizator: Promedia Jerzy Osika. Partnerzy Główni: Ergonode, Merce, AtomStore, IdeoForce, Ideo, Satisfly, User.com. Partnerzy Strategiczni: Strix, Gopackshot, GateSoftware, Sylius, Strigoo, Waynet, E-handel w praktyce, Salesupply, Ebury, Sellina by Cognize.
  • Patroni Honorowi: Polska Izba Handlu, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Polska Izba Odzieżowo Tekstylna, Polska Izba Budownictwa, APPLiA Polska Związek Producentów AGD.
  • Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, BIZNES.meble.pl, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl
  • Sponsorzy Upominków: Apis, Bandi, Teekanne, Teatr Capitol, Wings, Altom Design, ZTE Nubia, Uzdrovisco..