Webinary

Handel tradycyjny, e-handel, marketing a ochrona danych

Webinar „Handel tradycyjny, eCommerce i marketing a ochrona danych osobowych”.

Handel tradycyjny, e-handel, marketing a ochrona danych

Polska Izba Handlu zaprasza do wzięcia udziału w webinarze „Handel tradycyjny, eCommerce i marketing a ochrona danych osobowych”, który organizuje razem z Omni Modo – ekspertami w dziedzinie danych osobowych.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Żyjemy w dynamicznie zmieniającym się świecie prawa nowych technologii (RODO, NIS2, akt o sztucznej inteligencji, cookies, akt w sprawie zarzadzania danymi etc.) Założeniem organizatorów webinaru jest przede wszystkim przybliżenie wymogów prawnych oraz praktyki Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO). Handel tradycyjny, eCommerce oraz marketing to także wyzwania, dla których kluczowe są ochrona danych i bezpieczeństwo.

Webinar odbędzie się w czwartek 10 lipca 2025 r. w godz. 10.00 – 11.30.

Całe spotkanie skupi się na problemach branży i będzie miało praktyczny charakter. A podczas jego trwania będzie także możliwość zadania pytań prowadzącym:

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre
  • Mec. Tomasz Osiej – radca prawny, partner zarządzający w kancelarii Osiej i Partnerzy, prezes zarządu Omni Modo sp. z o.o., doświadczony szkoleniowiec, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii.
  • Dr Michał Czarnecki – radca prawny, partner w kancelarii Osiej i Partnerzy, ekspert ds. ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii w Omni Modo sp. z o.o., a także zastępca redaktor naczelnej portalu GDPR.PL.

Program webinaru

Organizatorzy webinaru poruszą następujące tematy:

  1. Jak wykazać, że organizacja przestrzega RODO a kiedy nie ma ono zastosowania?
  2. Jakie dokumenty i procedury należy przygotować, a czego warto unikać?
  3. Inspektor ochrony danych (IOD) – pomoc czy obciążenie?
  4. Odpowiedzialność prawna i kary nakładane przez organ nadzorczy.
  5. Poradniki, wytyczne, decyzje – co mówi UODO.
  6. Działalność handlowa – bazy danych, retencja, potencjalne naruszenia.
  7. eCommerce – zarządzanie danymi, aplikacje, programy lojalnościowe.
  8. Marketing – co wolno, czego nie wolno (a co i tak się robi).
  9. Wyzwania związane z projektami realizowanymi w grupie przedsiębiorstw (kto jest kim i za co odpowiada).
  10. Legislacyjne tsunami (akt o zarządzaniu danymi, AI etc.), czyli co nas czeka w najbliższych miesiącach?
  11. Skąd czerpać rzetelną wiedzę?
  12. Pytania.

Czas trwania: 90 min

Link do rejestracji (po zarejestrowaniu się zostanie przesłany link do spotkania).