Rankingi

JYSK zwiększa obroty i bije rekord w liczbie klientów

Mimo wymagającego rynku, w roku finansowym 2024/25 JYSK osiągnął rekordowy obrót.

JYSK zwiększa obroty i bije rekord w liczbie klientów

W roku finansowym 2024/25 JYSK zwiększył swój obrót o 11,8%, osiągając 46,3 mld DKK (6,2 mld euro). Sieć odnotowała rekordową liczbę 13,7 mln nowych klientów.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

JYSK konsekwentnie inwestował w obniżanie konkurencyjnych cen w wielu kategoriach asortymentu, co przełożyło się na wzrost sprzedaży jednostkowej o 12,8%. W roku finansowym 2024/25 firma ponownie odnotowała rekordowy wynik obrotu – 46,3 mld DKK (6,2 mld EUR). To oznacza wzrost o 11,8% w porównaniu do poprzedniego roku finansowego.

Jestem bardzo zadowolony z wyników w roku finansowym 2024/25, które jasno pokazują odporność i siłę modelu biznesowego JYSK na rynku detalicznym, dotkniętym globalnymi niepewnościami i niskim zaufaniem konsumentów. Utrzymywaliśmy pozytywną dynamikę przez cały rok, koncentrując się na klientach, atrakcyjnych ofertach oraz odpowiednim i atrakcyjnym asortymencie. Chciałbym podziękować naszym wspaniałym pracownikom za ich ciężką pracę, zaangażowanie i przede wszystkim wyjątkowe podejście „customer-first – mówi Rami Jensen, prezes i CEO JYSK.

Ekspansja poza Europę

Wiosną 2025 roku JYSK otworzył swoje pierwsze sklepy w Afryce, a dokładnie w Maroku. Natomiast łącznie firma uruchomiła 148 nowych sklepów. Ponadto zrealizowała 303 projekty związane ze sklepami, obejmujące relokacje, powiększenia i modernizacje do najnowszego konceptu 3.0. JYSK rozszerzył swoją działalność również w Urugwaju w Ameryce Południowej, gdzie w marcu otwarto pierwszy sklep franczyzowy.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Sieć ustanowiła także nowy rekord liczby klientów. 13,7 mln nowych klientów dokonało zakupów w jednym z ponad 3 500 sklepów JYSK w 50 krajach.

Ekspansja jest wpisana w nasze DNA, a my potrafimy osiągać rekordowe wyniki, jednocześnie inwestując w istniejące i nowe sklepy, centra dystrybucyjne oraz konkurencyjne ceny dla naszych klientów. Cieszy mnie, że nasze atrakcyjne oferty przyciągnęły rekordową liczbę nowych klientów zarówno w Europie, Turcji, jak i Maroku – podkreśla Rami Jensen.

JYSK w rankingu najlepszych pracodawców w Europie

W roku finansowym 2024/25 JYSK otrzymał nagrody i certyfikaty potwierdzające, że firma jest dobrym miejscem pracy w największej jak dotąd liczbie krajów. W 21 krajach JYSK zdobył wyróżnienia takie jak „Top Employer”, „Great Place to Work” czy „Inspiring Workplace”. Ponadto w 10 krajach sieci przyznano certyfikat „Top Employer”. To oznacza, że JYSK jest uznawany za jednego z najlepszych pracodawców w Europie. Dodatkowo magazyn Forbes sklasyfikował JYSK jako jeden z „World’s Best Employers”.

Opieramy się na naszych silnych wartościach – Kupiec, Kolega i Duch Firmy – i jestem dumny, że jesteśmy rozpoznawani jako miejsce pracy, w którym naprawdę doceniamy naszych pracowników. Jestem przekonany, że dzięki wynikom finansowym, inwestycjom w ekspansję oraz naszym pracownikom będziemy pierwszym wyborem klientów w zakresie atrakcyjnych ofert w kategorii wyposażenia wnętrz – dodaje Rami Jensen.

JYSK opublikuje roczny raport, zawierający szczegółowe dane dotyczące wyników finansowych za rok 2024/25, we czwartek, 27 listopada 2025 r.

Fakty o JYSK w roku finansowym 2024/25

  • wzrost obrotu o 11,8% do poziomu 46,3 mld DKK (6,2 mld euro)
  • 13,7 mln nowych klientów
  • otwarcie 148 nowych sklepów JYSK w Europie i Afryce
  • wejście na rynek w Maroku i Urugwaju wiosną 2025 r.
  • 303 projekty związane ze sklepami (relokacje, powiększenia, modernizacje do konceptu 3.0)
  • nagrody i certyfikaty potwierdzające, że JYSK to dobre miejsce pracy, przyznane w 21 krajach