Rankingi

Komunikacja marek Home & Garden 2026: wypełnij ankietę!

5. edycja badania „Komunikacja marek Home & Garden 2026”, które realizuje agencja PR Sfera Group, dotyczy m.in. udziału w targach i wydarzeniach branżowych. Na zdjęciu fragment ekspozycji Warsaw Home sprzed kilku lat. Fot. Tomasz Markowski / BIZNES.meble.pl.

Komunikacja marek Home & Garden 2026: wypełnij ankietę!

Ruszyła piąta edycja badania „Komunikacja marek Home & Garden 2026”, realizowanego przez agencję PR Sfera Group. Redakcja BIZNES.meble.pl objęła projekt patronatem medialnym i zaprasza przedstawicieli branży do udziału w badaniu, które od lat pokazuje, jak marki z sektora home & garden rozwijają swoje strategie komunikacyjne, budują relacje z odbiorcami i reagują na zmieniające się oczekiwania rynku.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

„Komunikacja marek Home & Garden 2026” to projekt realizowany cyklicznie od kilku lat przez Sfera Group, agencję PR z Wrocławia. Raport jest przede wszystkim ważnym źródłem wiedzy dla firm. Pomaga im lepiej zrozumieć kierunki rozwoju komunikacji w swojej kategorii, a także skuteczniej planować działania wizerunkowe.

Każda edycja badania dostarcza praktycznych insightów dotyczących tego, jak zmienia się podejście marek do komunikacji. To gotowe odpowiedzi na pytania, jakie kanały zyskują na znaczeniu i jak firmy z branży mogą zwiększać wiarygodność i rozpoznawalność.

Tegoroczna, piąta edycja badania, skupi się na perspektywie 2026 r. i pokaże, jak firmy z sektora home & garden dostosowują działania do nowych realiów rynkowych. W centrum uwagi znajdą się m.in. tematy związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych, ewolucją content marketingu, współpracą z projektantami, influencerami, a także znaczeniem spójności komunikacji i autentyczności marek – mówi Andrzej Czech, dyrektor zarządzający agencji i inicjator projektu.

Udział w badaniu jest otwarty dla producentów, dystrybutorów, marek i firm usługowych działających w obszarze mebli, wyposażenia wnętrz, dekoracji i akcesoriów wnętrzarskich i ogrodowych. Dla uczestników to okazja, by skonfrontować swoje działania z praktykami innych podmiotów na rynku. Mogą oni zobaczyć, jak zmieniają się priorytety komunikacyjne i które narzędzia okazują się najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientami.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Sfera Group zaprezentuje wyniki badań w bezpłatnym raporcie „Komunikacja marek 2026”, który ukaże się już w grudniu. Publikacja raportu to nie tylko podsumowanie danych, ale też inspirujący materiał analityczny, prezentujący kierunki rozwoju branży oraz wskazówki, które mogą pomóc firmom w planowaniu przyszłych działań komunikacyjnych.

Redakcja BIZNES.meble.pl, jako patron medialny projektu, zachęca wszystkich przedstawicieli branży do udziału w badaniu i do współtworzenia raportu. Publikacja stanie się ważnym punktem odniesienia dla całego sektora home & garden.

Anonimową ankietę można wypełnić do 15 listopada 2025 roku. Formularz udziału w badaniu dostępny jest dostępny online: „Komunikacja marek Home & Garden 2026”.