Komunikacja marek Home & Garden 2026: wypełnij ankietę!
3 listopada, 2025 2025-11-03 17:15Komunikacja marek Home & Garden 2026: wypełnij ankietę!

Komunikacja marek Home & Garden 2026: wypełnij ankietę!
Ruszyła piąta edycja badania „Komunikacja marek Home & Garden 2026”, realizowanego przez agencję PR Sfera Group. Redakcja BIZNES.meble.pl objęła projekt patronatem medialnym i zaprasza przedstawicieli branży do udziału w badaniu, które od lat pokazuje, jak marki z sektora home & garden rozwijają swoje strategie komunikacyjne, budują relacje z odbiorcami i reagują na zmieniające się oczekiwania rynku.
„Komunikacja marek Home & Garden 2026” to projekt realizowany cyklicznie od kilku lat przez Sfera Group, agencję PR z Wrocławia. Raport jest przede wszystkim ważnym źródłem wiedzy dla firm. Pomaga im lepiej zrozumieć kierunki rozwoju komunikacji w swojej kategorii, a także skuteczniej planować działania wizerunkowe.
Każda edycja badania dostarcza praktycznych insightów dotyczących tego, jak zmienia się podejście marek do komunikacji. To gotowe odpowiedzi na pytania, jakie kanały zyskują na znaczeniu i jak firmy z branży mogą zwiększać wiarygodność i rozpoznawalność.
Tegoroczna, piąta edycja badania, skupi się na perspektywie 2026 r. i pokaże, jak firmy z sektora home & garden dostosowują działania do nowych realiów rynkowych. W centrum uwagi znajdą się m.in. tematy związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych, ewolucją content marketingu, współpracą z projektantami, influencerami, a także znaczeniem spójności komunikacji i autentyczności marek – mówi Andrzej Czech, dyrektor zarządzający agencji i inicjator projektu.
Udział w badaniu jest otwarty dla producentów, dystrybutorów, marek i firm usługowych działających w obszarze mebli, wyposażenia wnętrz, dekoracji i akcesoriów wnętrzarskich i ogrodowych. Dla uczestników to okazja, by skonfrontować swoje działania z praktykami innych podmiotów na rynku. Mogą oni zobaczyć, jak zmieniają się priorytety komunikacyjne i które narzędzia okazują się najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientami.
Sfera Group zaprezentuje wyniki badań w bezpłatnym raporcie „Komunikacja marek 2026”, który ukaże się już w grudniu. Publikacja raportu to nie tylko podsumowanie danych, ale też inspirujący materiał analityczny, prezentujący kierunki rozwoju branży oraz wskazówki, które mogą pomóc firmom w planowaniu przyszłych działań komunikacyjnych.
Redakcja BIZNES.meble.pl, jako patron medialny projektu, zachęca wszystkich przedstawicieli branży do udziału w badaniu i do współtworzenia raportu. Publikacja stanie się ważnym punktem odniesienia dla całego sektora home & garden.
Anonimową ankietę można wypełnić do 15 listopada 2025 roku. Formularz udziału w badaniu dostępny jest dostępny online: „Komunikacja marek Home & Garden 2026”.

