Rankingi

Konkurs Wnętrze Roku Woodeco startuje po raz czwarty

Konkurs Wnętrze Roku Woodeco.

Konkurs Wnętrze Roku Woodeco startuje po raz czwarty

Woodeco zaprasza architektów, projektantów, wykonawców i studentów do udziału w wydarzeniu, które na dobre wpisało się w kalendarz branży wnętrzarskiej. Po trzech niezwykle udanych edycjach, które spotkały się z zainteresowaniem środowiska projektowego, marka po raz czwarty organizuje konkurs Wnętrze Roku. Zgłoszenia właśnie ruszyły!

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Konkurs Wnętrze Roku Woodeco to inicjatywa dedykowana zarówno profesjonalistom z branży projektowania wnętrz, jak i debiutującym talentom. Adresatami tego przedsięwzięcia są wszyscy ci, którzy chcą zaprezentować swoje pomysły w oparciu o kolekcje oraz produkty marki Woodeco, m.in. najnowszą odsłonę kolekcji Mood Stories 2025-2028 czy produkty Deep Matt. Nowa edycja to wyjątkowa okazja, by zaprezentować swoje realizacje, zyskać uznanie ekspertów, a także dołączyć do grona ambasadorów jednego z największych producentów materiałów drewnopochodnych w Polsce. Konkurs potrwa od 17 listopada 2025 r. do 15 marca 2026 r.

Jakie wyzwania projektowe przewiduje konkurs Wnętrze Roku Woodeco?

Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu realizacji obiektowej lub wizualizacji z wykorzystaniem różnych produktów marki Woodeco.

Kategorie konkursowe obejmują m.in.:

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre
  • Wnętrza prywatne: kuchnie, sypialnie, pokoje dziecięce, salony,
  • Wnętrza publiczne: szkoły, biura, przychodnie, restauracje, hotele,
  • Kategorie specjalne, tj. wnętrza z zastosowaniem płyty ognioodpornej, produktów Deep Matt czy laminatów HPL IMO.

Dodatkowo, w tegorocznej edycji pojawia się kategoria dedykowana wnętrzom z zastosowaniem półkotapczanu marki Lenart, partnera konkursu.

Co można wygrać w 4. edycji?

Organizatorzy przygotowali imponującą pulę nagród, łącznie ponad 60 tys. zł, a także pakiety promocyjne i wizerunkowe dla najlepszych projektów:

  1. miejsce – 15 tys. zł i tytuł Ambasadora kolekcji Mood Stories
  2. miejsce – 10 tys. zł i tytuł Ambasadora kolekcji Mood Stories
  3. miejsce – 8 tys. zł i tytuł Ambasadora kolekcji Mood Stories
  • Wyróżnienia w każdej kategorii – po 5 tys. zł
  • Specjalna nagroda Young Designer – 2 tys. zł
  • Wyróżnienie od firmy Lenart Meble – 5 tys. zł

Zwycięzcy otrzymają także wsparcie medialne w ramach pakietów MarkaPRO i MarkaStart obejmujące m.in. sesję wizerunkową, udział w warsztatach z zakresu wykorzystania AI w pracy projektanta czy możliwość prezentacji portfolio na platformie WoodLove.to i wiele innych dodatkowych atrakcyjnych nagród.

Jury złożone z ekspertek i ekspertów

Oceną projektów zajmie się jury złożone ze znakomitych osobistości branży. W gronie jury zasiedają m.in.

  • Kamil Białas (przedstawiciel WhiteMad),
  • Magdalena Skibka-Matusiak (ekspertka w zakresie komunikacji marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej),
  • Szymon Hanczar (reprezentant środowiska studentów ASP Wrocław),
  • Ewa Dyda- Nowakowska (influencerka wnętrzarska),
  • Katarzyna Księżopolska (przedstawicielka Magazif),
  • Michał Piernikowski (ŁDF),
  • Kamil Lenart (właściciel Lenart Meble),
  • Mateusz Bartkowiak (Marketing i PR Manager w CAD Projekt K&A),
  • reprezentanci marki Woodeco.

Głos zabierze także laureatka poprzedniej edycji – Martyna Jaworska z pracowni Ma.Sphera.

Konkurs Wnętrze Roku to nie tylko nagrody finansowe czy możliwość szerokiego rozwoju i promowania własnej marki, lecz przede wszystkim wydarzenie, które łączy projektantów z całej Polski i promuje nowoczesne, funkcjonalne oraz ekologiczne rozwiązania. Dzięki komplementarności oferty, uczestnicy mają do dyspozycji pełne spektrum materiałów, czyli płyty laminowane, blaty kuchenne, HPL, MDF, a także specjalistyczne płyty do wnętrz kontraktowych.

Szczegóły, regulamin oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie konkursu Wnętrze Roku.