Branża

15 lat temu ukazał się pierwszy numer BIZNES.meble.pl

Marek Hryniewicki, redaktor naczelny BIZNES.meble.pl.

15 lat temu ukazał się pierwszy numer BIZNES.meble.pl

W sierpniu obchodziliśmy 15-lecie istnienia naszego wydawnictwa. Z kolei w listopadzie mija 15 lat od ukazania się pierwszego numeru BIZNES.meble.pl.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

15 lat temu, w artykule wstępnym do pierwszego numeru BIZNES.meble.pl, napisałem m.in.:

Oprócz dobrych chęci i pomysłów mieliśmy coś jeszcze. Mieliśmy też marzenia. Marzenia o stworzeniu czegoś nowego, czegoś wyjątkowego, czegoś niepowtarzalnego. Codziennym pracom i dyskusjom towarzyszyła myśl Augusta Sandburga, szwedzko-amerykańskiego poety: „Nic się nie zdarza, jeśli nie jest wpierw marzeniem” (…)

BIZNES.meble.pl to miesięcznik branżowy. Chcemy go robić dla branży meblarskiej i z pomocą branży. Gorąco zachęcam do lektury, nie tylko tego wydania, ale też kolejnych, do recenzowania naszych działań, a także do pomocy w jego tworzeniu. By zakończyć ten tekst jeszcze jednym cytatem pozwolę sobie przywołać myśli Lindy Macfarlane, kanadyjskiej malarki i ilustratorki: „Duża część przyjemności z robienia czegoś nowego wypływa z myśli, że będziemy mogli się tym pochwalić przyjacielowi”. Nie mam wątpliwości, że przed naszymi przyjaciółmi (a mamy ich w branży naprawdę mnóstwo) mamy się czym pochwalić. Dziękuję im za zaufanie, którym nas obdarzyli w chwilach, gdy tego zaufania potrzebowaliśmy.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

ZOBACZ TAKŻE: Po co się robi biznes, czyli siła relacji

Przez ostatnich 15 lat w polskiej branży meblarskiej zmieniło się bardzo wiele. Nowe kolekcje mebli, nowe marki, linie technologiczne i całe fabryki. Niektóre firmy zakończyły działalność, w ich miejsce pojawiły się nowe. Wiele się zmieniło również w BIZNES.meble.pl, także w tym roku. I chociaż mnóstwo zmian jeszcze przed nami, to jedno pozostaje niezmienne: chcemy być profesjonalnym, opiniotwórczym medium branżowym i ważnym uczestnikiem branży meblarskiej w Polsce.

TEKST: Marek Hryniewicki

Wstępniak redaktora naczelnego ukazał się w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 11/2025.