Branża

Było BIZNES.meble.pl jest BIZNES MEBLE

Marek Hryniewicki.

Było BIZNES.meble.pl jest BIZNES MEBLE

Obserwując przez lata polską branżę meblarską widziałem wiele działań rebrandingowych. Dzisiaj takie zmiany przechodzi także nasze Wydawnictwo.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Ponad 15 lat funkcjonowania w Grupie Meble.pl stworzyło nam atrakcyjne możliwości rozwoju. Życzliwość i wsparcie ze strony firmy Meble.pl i jej prezesa, Jarka Czarnika, towarzyszyły nam przez cały czas, od powstania Wydawnictwa. Za to wszystko chciałbym naszym Przyjaciołom z Rzeszowa serdecznie podziękować. Bez Waszej pomocy nie udałoby nam się dojść do miejsca, w którym obecnie się znajdujemy.

Dzisiaj Wydawnictwo otwiera kolejny rozdział w swojej historii. Stajemy się w pełni samodzielną i niezależną, gotową na nadchodzące wyzwania marką: BIZNES MEBLE. Ten proces to naturalna konsekwencja rozwoju firmy. Z drugiej strony – to również wyraz ambicji, a także chęci rozwijania wartościowej platformy informacyjno-edukacyjnej dla branży meblarskiej. Nie zapominając zatem o przeszłości, z optymizmem patrzymy w przyszłość.

Nowe logo, widoczne na okładce tego wydania naszego miesięcznika, nie oznacza wyłącznie zwykłej zmiany identyfikacji wizualnej. Pod tą marką kryje się szereg aktywności, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. To symbol nowego otwarcia, ale z zachowaniem tych wszystkich wartości, z którymi Wydawnictwo jest utożsamiane: otwartości, obiektywizmu, rzetelności, kompetencji, profesjonalizmu.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

W świecie wirtualnym BIZNES MEBLE to też nowa domena: biznes-meble.pl. Nowy adres jest znakiem nowej marki, symbolem jej tożsamości i ambicji. To zarazem punkt wyjścia do rozwoju portalu i aktywności online. Z domeną powiązane zostały nasze nowe adresy mailowe, dzięki czemu zachowujemy spójność i przejrzystość komunikacji.

Wśród tych wszystkich zmian, jedna rzecz pozostaje niezmienna. Jest nią świat wartości, którymi kierujemy się w naszych codziennych działaniach. To dzięki nim możemy liczyć na zaufanie i uznanie naszych Partnerów, Czytelników, a także Współpracowników. Mamy nadzieję, że zaakceptują Państwo te zmiany i pozostaną z nami. Także dlatego, że wszystko co robimy, robimy dla Was.

TEKST: Marek Hryniewicki

Wstępniak redaktora naczelnego ukazał się w miesięczniku BIZNES MEBLE, nr 12/2025.