Employer branding w nowej kampanii sieci JYSK
27 maja, 2025 2025-05-26 22:30Employer branding w nowej kampanii sieci JYSK
JYSK oddaje głos pracownikom. Sieć odświeża obietnice pracownicze w nowej kampanii employer brandingowej.
Po serii wewnętrznych badań i ankiet, firma zdecydowała się skupić komunikację na możliwościach. Największą wagę przykłada do tych, które w oczach zespołu są najistotniejsze: „Wnieś zaangażowanie, odkryj możliwości” oraz „Silny zespół, potęga zaangażowania”. JYSK startując z nową kampanią, która prezentuje odświeżone obietnice pracownicze, udowadnia, jak ważny jest employer branding.
Marka pracodawcy, czyli employer branding według JYSK
Nowa kampania jest efektem rzeczywistego dialogu z pracownikami. JYSK przeanalizował, które z dotychczasowych obietnic były dla zespołu najważniejsze i najbardziej autentyczne. Rezultatem jest spójna i prawdziwa narracja, która jeszcze lepiej oddaje codzienne doświadczenia osób pracujących w JYSK.
Wierzymy, że najlepszym ambasadorem marki pracodawcy są nasi pracownicy. Dlatego oddaliśmy im głos – to oni wskazali, co naprawdę się liczy. Nasze nowe hasła to coś więcej niż slogany – to realne wartości, które wyznaczają kierunek naszego rozwoju – mówi Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.
Kampania jest obecna w mediach społecznościowych, czyli na platformach takich jak Instagram, Facebook, TikTok i YouTube. Opiera się przede wszystkim na serii dynamicznych, krótkich spotów video. Pokazują one drogę pracownika w JYSK, a więc od momentu aplikowania, przez rozmowę rekrutacyjną, pierwszy dzień w pracy, aż po szkolenia i rozwój w strukturach firmy.
Filmy opowiadają historie, inspirując autentycznymi emocjami i pokazując, że za sukcesem JYSK stoją ludzie – ich zaangażowanie, pasja i współpraca. Kampania towarzyszy szerokiej komunikacji. Podkreśla ona 25 lat obecności JYSK w Polsce i jest również formą uhonorowania ćwierćwiecza obecności firmy w Polsce i wspólnego budowania jej sukcesu.


