Nowy poziom doświadczeń przy zakupie i sprzedaży mebli
18 lipca, 2025 2025-07-20 23:38Nowy poziom doświadczeń przy zakupie i sprzedaży mebli

Nowy poziom doświadczeń przy zakupie i sprzedaży mebli
BoConcept wybrał rozwiązania HomeByMe od Dassault Systèmes, by rewolucjonizować doświadczenie zakupu i sprzedaży mebli.
W ramach pięcioletniego partnerstwa BoConcept zintegruje rozwiązania HomeByMe od Dassault Systèmes w zakresie wizualizacji 3D wnętrz z procesami projektowania i sprzedaży. Klienci marki w 65 krajach będą mogli wyrazić swój indywidualny styl. Wystarczy, że skorzystają z technologii wirtualnego bliźniaka w procesie konfiguracji, przy zakupie i sprzedaży mebli online i stacjonarnie. Podejście omnichannel do zakupów stawia na poszukiwanie inspiracji, personalizację, współpracę, wysoką jakość oraz efektywność na każdym etapie ścieżki klienta.
Firma Dassault Systèmes poinformowała o współpracy z marką BoConcept, światowym liderem w segmencie przystępnych cenowo mebli premium. Podczas trwającego 5 lat partnerstwa klienci BoConcept w 65 krajach doświadczą nowatorskich rozwiązań. Obejmą one projektowania 3D wnętrz oraz konfigurację produktów.
BoConcept zintegruje rozwiązania HomeByMe 3D od Dassault Systèmes do planowania przestrzeni i konfiguracji produktów w procesie zakupowym swoich klientów. W ten sposób firma połączy w płynnym podejściu do zakupów świat wirtualny z rzeczywistym.
Co się zmieni przy zakupie i sprzedaży mebli online i stacjonarnie?
Wykorzystując HomeByMe, BoConcept odpowiada na potrzeby wymagających klientów, którzy cenią zakupy zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Marka łączy możliwość niemal nieograniczonej personalizacji mebli z wysokiej jakości obsługą, która przyspiesza realizację zamówień. W ten sposób BoConcept może cyfrowo zaoferować doświadczenie i ekspertyzę swoich projektantów, pomagając klientom stworzyć własną, wyjątkową przestrzeń. Wszystko to odbywa się w procesie, który zwiększa ich satysfakcję i przyspiesza sprzedaż.
Rozwiązania HomeByMe obejmują intuicyjny planer 3D. Dzięki niemu sprzedawcy mogą łatwo projektować wnętrza w trzech wymiarach. Równie istotny jest internetowy konfigurator produktów umożliwiający wybór i modyfikację kolorów, materiałów oraz rozmiarów mebli. Z tego drugiego narzędzia korzystać mogą zarówno sprzedawcy, jak i klienci. Pozwala ono bowiem na oglądanie produktów w wysokiej rozdzielczości za pośrednictwem technologii wirtualnego bliźniaka. Klienci mogą wizualizować swoje przyszłe wnętrze i współpracować ze sprzedawcami w 300 sklepach BoConcept. Wszystko po to, by dopracować projekt i sfinalizować zakup mebli na zamówienie. Dzięki temu producent przyspiesza cały proces zakupowy aż do etapu dostawy. Tym samym umożliwia bliższy kontakt z klientami na etapie tworzenia projektów. Jednocześnie eliminuje czasochłonne ręczne procesy sprzedażowe oraz efektywniej dostarcza dane do łańcucha dostaw.
Personalizacja, indywidualny styl i wyrażanie siebie w domu są dla naszych klientów niezwykle ważne. Co więcej, oczekują oni też intuicyjnego doświadczenia cyfrowego oraz szybkich terminów dostaw. Współpracując z Dassault Systèmes, chcemy podnieść jakość ścieżki zakupowej klientów i wyrazić nasze zaangażowanie na rzecz oferowania elastycznych usług aranżacji wnętrz i wiodącej w branży personalizacji mebli na zamówienie. Rozwiązania HomeByMe pozwolą nam wynieść doświadczenia związane z zakupem i sprzedażą mebli na zupełnie nowy poziom – mówi Søren Hansen, head of IT w BoConcept.
Sprzedawcy, którzy wdrażają technologie inspirujące klientów do tworzenia wymarzonego domu, wyznaczają kierunek rozwoju branży – mówi Annabel Chaussat, CEO 3DVIA w Dassault Systèmes. – Wirtualne zasoby umożliwiają tworzenie nowych produktów i usług dla końcowych konsumentów. W sytuacji, gdy 34% Europejczyków deklaruje chęć korzystania z konfiguratora przy zakupie mebli do salonu, wykorzystanie HomeByMe pozwala firmie BoConcept odpowiedzieć na ten trend i umocnić swoją pozycję lidera w branży.

