Design

Salon Ramaro w centrum DOMOTEKA już otwarty

Salon Ramaro w DOMOTECE.

Salon Ramaro w centrum DOMOTEKA już otwarty

DOMOTEKA znów wzbogaca ofertę, konsekwentnie rozwijając portfolio marek. W ostatnich dniach to grono powiększyło się o Ramaro – polskiego producenta mebli premium, znanego z wysokiej jakości sof, narożników i kompleksowych rozwiązań do wnętrz.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Do grona najemców centrum zaprasza firmy oferujące dopracowane rozwiązania wnętrzarskie. Salon Ramaro w DOMOTECE to bogaty wybór mebli do salonu, jadalni i sypialni. Można tu znaleźć wszystko, od sof modułowych i narożników, przez łóżka i materace, aż po stoły, krzesła, fotele, komody, szafki, jak również lampy i akcesoria. Wszystkie produkty wyróżniają się możliwością pełnej personalizacji, co pozwoli klientom i architektom tworzyć aranżacje „szyte na miarę”.

Salon Ramaro – blisko 300 m2 na I piętrze DOMOTEKI

Nowy salon Ramaro o powierzchni blisko 300 m2 zawitał na pierwsze piętro DOMOTEKI. To miejsce, w którym tradycja rodzimego rzemiosła spotyka się z nowoczesnym wzornictwem i funkcjonalnością.

Ramaro odważnie wyznacza nowe kierunki w designie i trendach – czerpiemy z historii, ale inwestujemy w przyszłość. Wierzymy, że dobre wzornictwo i jakość to wartości ponadczasowe. Nasze kolekcje, tworzone z myślą o świadomych klientach, idealnie wpisują się w charakter DOMOTEKI, miejsca inspirującego i wyznaczającego trendy. Dzięki nowemu showroomowi będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby osób, które cenią unikatowy design i solidne wykonanie – mówią Robert Jóźwiak i Radosław Jóźwiak, właściciele Ramaro.

Warszawska DOMOTEKA od lat buduje swoją renomę wyznaczając kierunki w aranżacji wnętrz. Centrum gromadzi w jednym miejscu najbardziej prestiżowe marki, zarówno polskie, jak i międzynarodowe. To tutaj architekci, projektanci i klienci indywidualni mogą porównać najnowsze kolekcje, a także śledzić światowe trendy i znaleźć inspiracje dla swoich realizacji.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Konsekwentna strategia DOMOTEKI

Jak podkreśla Ada Budynek, Leasing Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która wspiera komercjalizację DOMOTEKI, warszawskie centrum od lat umacnia swoją pozycję. Jest bowiem znane nie tylko wśród profesjonalistów, jako miejsce, które wyznacza kierunki w branży wnętrzarskiej. Dzięki temu w jednym miejscu można znaleźć renomowanych producentów mebli.

Konsekwentnie realizowana strategia sprawia, że do grona najemców dołączają zarówno uznane marki międzynarodowe, jak i cenieni polscy producenci. Właścicielowi – funduszowi Pradera – szczególnie zależy, by w tenant-mixie znalazły się brandy jakościowe, designerskie i kreujące trendy. Dołączenie marki Ramaro do grona najemców to kolejny krok w tym kierunku i ogromnie cieszymy się na współpracę z producentem tak wyjątkowych mebli premium – zaznacza Ada Budynek.

Nowa marka Ramaro wpisuje się w tę strategię. Oferuje przestrzeń, która jest ekspozycją oferty meblowej, ale także miejscem spotkań, wymiany wiedzy i doświadczeń. Dzięki temu DOMOTEKA jeszcze bardziej umacnia swoją pozycję jako lider trendów wnętrzarskich w Polsce. W jej przestrzeniach swoje salony prowadzą już dziesiątki prestiżowych marek.