Design

The Italian Lounge CIFF Shanghai 2025 – multisensoryczne doświadczenie

Forum ‘Voices of Design’ w The Italian Lounge podczas CIFF Shanghai 2025 – dyskusja architektów i projektantów o włosko‑chińskiej współpracy w designie.

The Italian Lounge CIFF Shanghai 2025 – multisensoryczne doświadczenie

Podczas 56. edycji CIFF Shanghai 2025, jedna z najważniejszych imprez branży meblarskiej i designu na świecie, swoją drugą odsłonę miała The Italian Lounge – wyjątkowa platforma doświadczeniowa prezentująca włoski design i styl życia.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

W tym roku CIFF zgromadziło ponad 1 500 marek i 1 000 nowości produktowych. Targi przyciągnęły 92 700 profesjonalnych odwiedzających, w tym blisko 11 900 gości z zagranicy. W tym kontekście The Italian Lounge CIFF Shanghai 2025 wyróżniała się jako przestrzeń „bleisure”, łącząca biznes z wypoczynkiem. Oferowała także pełne doświadczenie multisensoryczne – wzrok, słuch, dotyk, zapach i smak – które pozwalało odwiedzającym głęboko wejść w świat włoskiego designu.

Projekt i organizacja stoiska została powierzona Edimotion, specjalizującej się w komunikacji i marketingu w branży designu i meblarstwa, a także przy wsparciu CIFF Shanghai. Następnie, przestrzeń zaprojektował Davide Pavanello Lab, podczas gdy kierownictwo artystyczne zapewniło studio Vudafieri Saverino Partners, działające w Mediolanie i Szanghaju. Całość funkcjonowała w ramach koncepcji „Design Without Boundaries”, a patronat naukowy zapewnił Politecnico di Milano – School of Design.

Program merytoryczny i networking

Otwierające wydarzenie – wykład prof. Francesco Scullica „A Toast to Italian Design” – pokazało, jak włoska koncepcja gościnności wpisuje się w projektowanie przestrzeni. Następnie kolejne dni obfitowały w forum Voices of Design oraz cykl prelekcji „Let’s Take a Coffee With”. W tych wydarzeniach udział wzięli architekci, projektanci oraz przedstawiciele włoskich marek działających w Chinach, m.in. Laminam, Kartell, Natuzzi Italia, Delvis, L&G, Oluce, Dedar, Opinion Ciatti i Slide.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Dzięki współpracy z partnerami strategicznymi – CSIL, GWA i Itonica – platforma prezentowała włoski design. Jednocześnie przygotowywała uczestników do specyfiki chińskiego rynku, wspierając rozwój włoskich marek i wzmacniając wymianę kulturową.

The Italian Lounge na 56. CIFF Shanghai 2025 – przestrzeń multisensoryczna prezentująca włoski design i styl życia.

The Italian Lounge CIFF Shanghai 2025 to przestrzeń, w której włoski design łączy się z doświadczeniem zmysłów i kulturą gościnności. W ciągu kilku dni targów przyciągnęła uwagę profesjonalistów, inwestorów i miłośników designu, stanowiąc centrum kreatywnej wymiany między Włochami a Chinami i pokazując, że włoski styl życia to coś więcej niż produkty – to pełne doświadczenie.

ZOBACZ TAKŻE: W stronę nowej definicji globalnego meblarstwa: CIFF Guangzhou 2025