Newsroom

10 argumentów za udziałem w targach DREMA 2026

DREMA 2026 - zapowiedź

10 argumentów za udziałem w targach DREMA 2026

Targi DREMA – jedno z najważniejszych wydarzeń dla przemysłu drzewnego i meblarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej – czeka duża zmiana. 42. edycja, którą zaplanowano w dniach 8–11 września 2026 r. w Poznaniu, odbędzie się w odświeżonej formule.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Organizator wsłuchuje się w opinie rynku, dlatego Grupa MTP przygotowała propozycje zmian. Mają one uczynić DREMĘ jeszcze bardziej praktyczną, inspirującą i dostępną dla profesjonalistów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. W najbliższym czasie nowa koncepcja wydarzenia będzie szeroko konsultowana z wystawcami, jak również przedstawicielami głównych grup zwiedzających.

Naszym celem jest stworzenie wydarzenia, które będzie motorem rozwoju branży. DREMA 2026 to przestrzeń do prezentacji najnowszych technologii, wymiany wiedzy i budowania relacji, które napędzają przyszłość sektora drzewnego i meblarskiego. Chcemy, by uczestnicy wyjeżdżali z Poznania z konkretnymi inspiracjami i realnymi pomysłami na rozwój swoich firm – podkreśla Łukasz Rachubiński, nowy dyrektor targów DREMA.

Nowa formuła oznacza nie tylko nowe perspektywy, ale też nowe koncepcje. Oto 10 pomysłów, które mają przekonać zarówno wystawców, jak i zwiedzających do uczestnictwa w targach.

10 powodów do wzięcia udziału w targach DREMA 2026

  1. Przyszłość oparta na doświadczeniu. 42. edycja targów DREMA to połączenie wieloletniego doświadczenia z nowoczesnym podejściem. Od dekad budujemy zaufanie branży drzewnej i meblarskiej, stale wprowadzając innowacyjne rozwiązania wystawiennicze, komunikacyjne, jak również organizacyjne. DREMA to wydarzenie, które łączy tradycję z technologią jutra. Pielęgnując dobre wzorce, wykorzystujemy nowe możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.
  2. Poszerzony zakres tematyczny ekspozycji
    Nie tylko wielkie maszyny! Wzbogacimy ofertę zarówno dla małych, jak i średnich producentów. Znacznie większy nacisk położymy na rozwój ekspozycji narzędzi do obróbki drewna, a także komponentów do produkcji mebli. Ponadto poszerzymy ofertę dla tartaków. Wprowadzimy też nowe ekspozycje specjalne:
    • Strefa Transportu Specjalistycznego,
    • Strefa Nowoczesny i Bezpieczny Tartak,
    • Strefa Wzornictwa Przemysłowego,
    • Strefa Renowacji Mebli,
    • Strefa Testów Narzędzi,
    • Strefa Podłóg Drewnianych,
    • Strefa START UP,
    • Strefa Międzynarodowego Networkingu PAIH.
  3. Program, który inspiruje
    Szkolenia, kongresy i warsztaty – w salach konferencyjnych, a także na multimedialnej Scenie Wiedzy w pawilonie wyposażonej w ogromny diodowy ekran. W programie m.in.:
    • Forum AI – DREMA 5.0 – nowość!,
    • III Forum Technologów
    • XIII Kongres Przemysłu Drzewnego KOOPDREW
    • XI Ogólnopolski Kongres Meblarski
    • Akademia Młodego Stolarza – nowa inicjatywa dla przyszłych fachowców.

Kontynuować będziemy część wydarzeń organizowanych w poprzednich edycjach, jak na przykład Mistrzostwa Polski we Wbijaniu Gwoździ czy Wystawę Wyczarowane z Drewna. W projekty i strefy, które straciły już swój pierwotny impet, tchniemy nowego ducha lub zastąpimy je nowymi inicjatywami.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre
  1. Forum AI – DREMA 5.0
    Technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję coraz odważniej wchodzą do branży drzewnej i meblarskiej. Forum AI – DREMA 5.0 to szansa, by być o krok przed konkurencją. Przy tworzeniu programu wydarzeń będziemy blisko współpracować z renomowanymi jednostkami naukowymi. Do współpracy zaprosimy praktyków i renomowane instytucje naukowe, takie jak m. in.:
    • Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu,
    • Sieć Badawczą Łukasiewicz,
    • międzynarodowych ekspertów.

DREMA 2026 stanie się więc centrum innowacji i miejscem, gdzie można zobaczyć przyszłość branży.

  1. DREMA VIP Night
    Nowe prestiżowe wydarzenie networkingowe. Ekskluzywny wieczór, podczas którego liderzy branży spotkają się z kluczowymi klientami w swobodnej atmosferze. To idealna okazja do budowania relacji, wymiany doświadczeń i promocji w wyjątkowym otoczeniu.
  2. Program Hosted Buyers
    Przywracamy program Hosted Buyers dla kluczowych zagranicznych klientów. Skoncentrujemy się głównie na państwach bałtyckich i bałkańskich, a jeśli sytuacja geopolityczna na to pozwoli także na kierunku wschodnim. W ramach programu najważniejsi zwiedzający mogą liczyć na:
    • pokrycie kosztów przelotu,
    • zakwaterowania,
    • zaproszenie na Wieczór Branżowy i DREMA VIP Night.

DREMA ponownie połączy międzynarodowy świat biznesu i ułatwi nawiązywanie kontaktów B2B.

  1. Nowe grupy zwiedzających
    Poszerzamy horyzonty! Zintensyfikujemy działania promocyjne i komunikację do szerokiego grona profesjonalistów. Zaprosimy przedstawicieli nowych sektorów, takich jak:
    • producenci jachtów,
    • producenci trumien,
    • producenci domów drewnianych,
    • firmy z obszaru architektury ogrodowej.

Zadbamy o obecność zarówno dużych graczy, jak i małych oraz średnich zakładów stolarskich.

  1. Przystanek DREMA
    Dofinansujemy przyjazdy profesjonalnych grup zwiedzających. Każda zorganizowana grupa profesjonalistów licząca min. 8 osób otrzyma:
    • 500 zł na paliwo,
    • bezpłatny parking na terenie targów,
    • bezpłatne bilety wstępu.

Zależy nam bowiem, by DREMA była dostępna dla wszystkich – niezależnie od odległości.

  1. Bezpłatny wstęp dla profesjonalistów
    Profesjonalny zwiedzający na targach DREMA jest „królem”. Dlatego każdemu profesjonaliście po rejestracji przysługuje bezpłatny bilet. To nasze zaproszenie do świata innowacji, relacji, a także biznesowych możliwości.
  2. Komfort zwiedzania
    Zadbamy o każdy detal. Zapewnimy najwyższy standard obsługi gości, bezpłatne parkingi dla zaproszonych zwiedzających w promieniu 500 metrów od ekspozycji. Zagwarantujemy uproszczoną logistykę i przyjazną infrastrukturę. DREMA 2026, czyli wygodnie, profesjonalnie, inspirująco.

Nowa identyfikacja wizualna i niższe ceny

Wyrazem nowej formuły targów DREMA będzie także nowa identyfikacja wizualna, która podkreśli energię, moc i nowoczesność wydarzenia. Premiera nowego key visuala już wkrótce. Zmiany dotyczą również oferty. Ponadto organizator wprowadza niższe ceny dla wystawców zgłoszonych w terminie. Zachęca tym samym do jeszcze szerszego udziału w tym projekcie.

DREMA 2026 – energia przyszłości

DREMA 2026 to wydarzenie skoncentrowane przede wszystkim na innowacjach, technologii i rozwoju kompetencji. Ponadto organizator chce, by targi stały się przestrzenią wymiany wiedzy. testowania nowych rozwiązań i budowania kontaktów, które realnie wpływają na przyszłość przemysłu drzewnego i meblarskiego.

Nowa formuła to zaproszenie do współtworzenia nowoczesnego ekosystemu branżowego, a więc otwartego, dynamicznego i opartego na współpracy. DREMA 2026 ma być zatem impulsem do zmian i miejscem, w którym rozwój nabiera realnego kształtu.