Newsroom

Homepark inwestuje

Homepark Janki.

Homepark inwestuje

W czterech lokalizacjach sieci parków handlowych Homepark – w Poznaniu (Franowo), aglomeracji warszawskiej (Janki i Targówek) oraz aglomeracji śląskiej (Katowice Rawa) – trwają adaptacje, remonty i przygotowania do kolejnych otwarć nowych salonów.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

W pierwszej połowie tego roku zmiany dotyczyły łącznie ponad 14,5 tys. m2 we wszystkich czterech obiektach Równolegle wielu z dotychczasowych najemców Homepark decyduje się na przedłużanie swoich umów.

Homepark Franowo – nowe salony i zmiany w obiekcie

Zmiany i inwestycje w Homepark Franowo objęły łącznie ponad 4,8 tys. m2 powierzchni handlowej. Już na początku czerwca klienci mogli odwiedzić sklep Jysk w nowej odsłonie. Stało się tak, ponieważ marka powiększyła swoją powierzchnię do ponad 1,6 m2. Oficjalne otwarcie, z atrakcyjnymi i specjalnie przygotowanymi ofertami cenowymi dla klientów, zaplanowano na drugą połowę lipca.

Swoje oblicze zmienił również sklep Jula oferując odświeżoną ekspozycję i nowy układ przestrzenny. Z kolei marka Arte Wykładziny i Dywany zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Nowością w Homepark Franowo jest również salon Dla Spania. To marka wyróżniająca się szeroką ofertą materacy, poduszek, a także innych produktów związanych ze snem. Marka zadebiutuje w poznańskim parku handlowym już w sobotę, 14 czerwca.

W Jankach nowi najemcy i inwestycje

W Homepark Janki trwają prace adaptacyjne związane z relokacją salonu Bizzarto. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie marką, a także potrzebę większej przestrzeni ekspozycyjnej. W nowej lokalizacji sklep zostanie otwarty jeszcze w czerwcu br. Bizzarto oferuje nowoczesne meble tapicerowane, m.in. sofy, narożniki, a także fotele.

W marcu w obiekcie zadebiutowała natomiast marka Świat Podłóg, mająca bogaty asortyment podłóg, a także paneli od renomowanych producentów. Z kolei kilka firm zdecydowało się na przedłużenie umów. To m.in:

  • Jula – szwedzka sieć multimarketów oferująca produkty do domu, ogrodu i wypoczynku, a także narzędzia do majsterkowania czy artykuły dla profesjonalistów,
  • Pan Materac – marka oferująca szeroką gamę produktów do sypialni;
  • iLoft – producent drewnianych mebli na wymiar,
  • Vox – meble, drzwi podłogi,
  • Eurofirany – marka z dodatkami, tkaninami i dekoracjami do domu,
  • Frame House – punkt oprawy obrazów.

Łącznie, w ramach nowych otwarć, przedłużeń umów i modernizacji, w Homepark Janki zmiany objęły blisko 4 tys. m2 powierzchni najmu.

Homepark Rawa – wygoda dla klientów i stabilność współpracy

W katowickim Homepark Rawa w pierwszej połowie tego roku wprowadzono nowe udogodnienia dla klientów. Na parkingu, na poziomie -1, przygotowano specjalne, komfortowe miejsca postojowe, zlokalizowane tuż przy windzie prowadzącej bezpośrednio na pierwsze piętro. Z udogodnień mogą korzystać także osoby poruszające się większymi, rodzinnymi pojazdami.

Marka Pan Materac, salon z wyposażeniem sypialni: szeroką gamą materacy, stylowych łóżek, komfortowych i medycznych poduszek, przedłużyła umowę najmu.

W Homepark Rawa zmiany objęły blisko 360 m2 powierzchni najmu. Zostały też uzupełnione dodatkowymi udogodnieniami dla klientów.

Na Targówku inwestycje i nowe otwarcia

Homepark Targówek już wkrótce powita ponownie, po krótkiej przerwie, najemcę z branży sportowej, czuli markę Sports Direct. Obecnie prowadzone są prace remontowe na powierzchni nowego lokalu, który będzie miał ponad 3 tys. m2. Otwarcie sklepu dla klientów zaplanowano na sierpień br.

Z kolei marka Eurofirany, odświeżyła swoją przestrzeń, a także przedłużyła umowę najmu. Na przedłużenie umowy zdecydowała się również marka Pan Materac. Natomiast sklep z asortymentem dla zwierząt, Kakadu, został w obiekcie wymieniony na markę Aquael. Jednocześnie popularny klub sportowy Zdrofit w Homepark Targówek zmodernizował swoje przestrzenie, tworząc nowe udogodnienia, zwłaszcza w głównych salach treningowych, w strefach szatni oraz częściach SPA.

W Homepark Targówek zmiany objęły łącznie ponad 4,1 tys. m2 powierzchni handlowej.