imm cologne 2026 z rezerwacjami na 70% powierzchni
27 lipca, 2025 2025-08-11 8:36imm cologne 2026 z rezerwacjami na 70% powierzchni

imm cologne 2026 z rezerwacjami na 70% powierzchni
Na pół roku przed otwarciem targów imm cologne Koelnmesse informuje, iż około 70% powierzchni wystawienniczej jest już zarezerwowane.
Targi imm cologne po raz kolejny zainaugurują nowy sezon w aranżacji wnętrz w dniach 20-23 stycznia 2026 roku. Strategiczne przekształcenie targów w platformę B2B, oferującą gotowe do wprowadzenia na rynek rozwiązania w zakresie aranżacji wnętrz, zyskało poparcie branży.
Zadowalający poziom rezerwacji i pozytywny odzew podkreślają znaczenie targów imm cologne jako międzynarodowego centrum biznesowego dla branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz. Fakt, że tak wielu wystawców zaangażowało się w nową koncepcję wydarzenia na wczesnym etapie, a tym samym popiera jego nowy kierunek, jest kluczowym sygnałem zaufania branży i impulsem do kolejnych kroków w przygotowaniach do targów – podkreśla Bernd Sanden, dyrektor imm cologne.
Globalny odzew wystawców imm cologne 2026
Pozytywne wyniki na pół roku przed imm cologne 2026 opierają się na międzynarodowym zainteresowaniu. Udział w Interior Business Event potwierdziły firmy z ponad 26 krajów. Wśród nich są wystawcy z Austrii, Bułgarii, Chin, Danii, Francji, Niemiec, Hongkongu, Indii, Indonezji, Włoch, Malezji, Holandii, Serbii, Słowenii, Ukrainy, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Ta zróżnicowana lista krajów podkreśla znaczenie targów imm cologne w globalnym kalendarzu wydarzeń.
Zespół sprzedaży odnosi również sukcesy na rynku niemieckim. Trwają intensywne rozmowy z kluczowymi graczami w branży. Dostosowana do rynku cena uczestnictwa, w wysokości 100 euro za m2, umożliwia pewność planowania i daje podstawę dla obecności na targach.
Platforma dla rozwiązań wnętrzarskich zorientowanych na klienta
Sercem nowej koncepcji targów imm cologne jest ich kluczowa rola jako platformy biznesowej dla rynku wnętrzarskiego zorientowanego na klienta. Firmy wezmą udział w wydarzeniu, by zaoferować gotowe do wprowadzenia na rynek produkty wyposażenia wnętrz. Zaprezentują je decydentom z tradycyjnych salonów meblowych, sklepów internetowych, segmentu DIY, a także międzynarodowego handlu hurtowego i specjalistycznego.
Targi w Kolonii to przede wszystkim miejsce, w którym firmy budują podwaliny pod nowe transakcje. Otwierają również nowe kanały sprzedaży i rozwijają długoterminowe partnerstwa. Jako efektywna platforma zaopatrzeniowa, imm cologne zapewniają ukierunkowany dostęp do rynku niemieckiego i głównych grup docelowych w Europie Środkowej.
Wystawcy zaprezentują spektrum rynku wyposażenia wnętrz: od mebli z najniższej półki cenowej po meble lifestylowe, od oferty dostawców hurtowych po uznane marki. Ekspozycję uzupełnią poparte badaniami spostrzeżenia dotyczące trendów konsumenckich, zmian w zachowaniach zakupowych i prognoz dla rynku.
Program towarzyszący w trakcie przygotowań
Równolegle z pozyskiwaniem wystawców, zespół targów pracuje nad agendą wydarzeń towarzyszących, które poruszając istotne dla biznesu tematy. Program będzie miał na celu wspieranie międzynarodowego dialogu. Zaprezentuje specjalnie dobrane dla branży meblarskiej i sektora wyposażenia wnętrz treści, ze szczególnym naciskiem na praktyczne zastosowanie wiedzy.

