Newsroom

Outdoor: nowa gama produktów na M.O.W.

Maximilian Richter i Kerstin Treichel, odpowiedzialna za outdoor na M.O.W.

Outdoor: nowa gama produktów na M.O.W.

Od 21 do 25 września 2025 r. targi M.O.W. w Messezentrum Bad Salzuflen po raz kolejny zaoferują jasne wytyczne dla handlu – dla wszystkich obszarów życia, poziomów cenowych i kanałów sprzedaży. Nową gamę produktów z dobrymi perspektywami będą stanowiły meble outdoorowe.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznawstwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Outdoor Living to niezależna kategoria na targach M.O.W. Organizatorzy uważają, że ma ona duży potencjał. W tym roku ponad 20 wystawców zaprezentuje meble, akcesoria, jak również koncepcje dla salonu pod gołym niebem.

Outdoor zadebiutuje na M.O.W.

Wśród wystawców znajdą się między innymi, takie firmy, jak: MB, Stern, Jan Kurtz, Hartman, Unico, Brafab, Tradepoint, Lalee, IMC, Domo, Primavera, Direct4home, DC Living, De Eekhoorn, Furniture & Wood, IGAP, Sits, Venture Design, House Nordic, Backyard Lifestyle i SCHÖNER WOHNEN-Kollektion.

Życie na zewnątrz nie jest już sezonowym trendem – jest wyrazem nowej świadomości. Balkon czy taras są drugim salonem. Dzięki naszej ekspansji reagujemy na ten rozwój i oferujemy temu sektorowi silną platformę do pozycjonowania dzięki dobrze przemyślanemu asortymentowi – podkreśla Bernd Schäfermeier, dyrektor zarządzający M.O.W.

Nowy obszar wystawienniczy od 2026 r.

Na targach M.O.W. 2026 powstanie wyselekcjonowany obszar wystawienniczy poświęcony outdoorowi. Ten nowy segment stanowi płynne przejście z wnętrza na zewnątrz. Ponadto pokazuje nowoczesne koncepcje życia oraz sposoby nowego definiowania wzornictwa, funkcji i wygody w przestrzeni outdoorowej. Wystawcy z rynku europejskiego zaprezentują wysokiej jakości meble ogrodowe, akcesoria i rozwiązania do stylowego życia na zewnątrz – przede wszystkim z naciskiem na zrównoważoną produkcję, krótkie łańcuchy dostaw i jakość wzornictwa.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Do kierowania strategicznym i sprzedażowym rozwojem nowego segmentu zatrudniona została Kerstin Treichel, doświadczona ekspertka branżowa z KT Marketing & Vertrieb. Dzięki swojemu ugruntowanemu doświadczeniu w dziedzinie marketingu, sprzedaży i strategicznego rozwoju asortymentu przyczyni się do dalszego rozwoju tej dziedziny.

Obecnie przeżywamy ekscytujący etap w kulturze domowej: to, co kiedyś było zarezerwowane dla przestrzeni wewnętrznej, teraz znajduje swoje naturalne miejsce na zewnątrz. Nie ma już ograniczeń co do wzornictwa, wygody i funkcjonalności. Ta zmiana otwiera nowe perspektywy przed sektorem meblarskim – i cieszę się, że mogę odgrywać aktywną rolę w tym procesie transformacji w M.O.W. – stwierdza Kerstin Treichel.

Oprócz nowego segmentu outdoorowego M.O.W. oferuje również pełny przegląd wszystkich asortymentów związanych z mieszkaniem. Są kompaktowe i dostosowują się do kanałów sprzedaży w branży meblarskiej.

Wstęp na targi, a także parking, catering, transport i WLAN są bezpłatne. Stale aktualizowana lista wystawców oraz plany hal, ze szczegółowymi informacjami ułatwiającymi poruszanie się po terenie wystawienniczym, można znaleźć na stronie targów.

Rejestracja odwiedzających jest teraz również możliwa pod adresem: www.mow.de.