Stoisko Agmamito na targach Meble Polska było otwarte na zwiedzających. Każdy mógł liczyć na czas, życzliwość i kompetencję pracowników firmy otwartej na współpracę. Zaprezentowano zarówno nowości, jak też produkty wybrane z dotychczasowej oferty, a dostępne na meblach partnerów biznesowych Agmamito.
Firma Agamamito ma szczególne wyczucie zarówno tkanin, jak i tendencji rynkowych. Ma także odwagę, aby w nieszablonowy, ale czytelny sposób to zakomunikować.
Jak podkreślił Tomasz Siekacz, prezes Agmamito: Firmę tworzą ludzie – fantastyczny zespół osób, które sięgają po więcej. W każdym aspekcie i w każdym detalu. Cały zespół był zaangażowany w przygotowanie największej w historii firmy prezentacji, która miała miejsce na targach Meble Polska. Ekspozycja została przygotowana ze smakiem i dopracowana w szczegółach. Była otwarta na zwiedzających i zachęcała ich do doświadczania przyjemności płynącej z kontaktu z estetycznym światem tkanin Agmamito oraz klimatu, jaki potrafią wykreować. Jak na polskie warunki był to dość innowacyjny pomysł, żeby zaprezentować się na targach Meble Polska a nie Home Decor. Również producenci mebli – nasi partnerzy biznesowi podeszli do tego pomysłu z pozytywnym nastawieniem. Zależało nam, aby pokazać możliwości jakie dają nasze tkaniny, coraz bardziej funkcjonalne i ekologiczne. Jestem zadowolony z targowego konceptu. Myślę, że będziemy go kontynuować w kolejnych latach – powiedział Tomasz Siekacz.
Kolekcja „Siła żywiołów” marki Toccare dedykowana jest dla osób, które cenią życie w zgodzie z naturą. Na zdjęciu: kolekcja Excite Me.Z nowości marki Toccare firma zaprezentowała linię unikalnych kolekcji tkanin „Siła Żywiołów”, które otulają wnętrze i działają pobudzająco na zmysły. W kolekcjach; Charm Me, Exite Me, Impress Me oraz Find Me, postawiono na siłę natury w kolorystyce kolekcji oraz zrównoważone faktury. Na zdjęciu: kolekcja Impress Me.Ekspozycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Pobudzała wyobraźnię w zakresie wykorzystania tkanin Agmamito. Pomogła w tym organizacja stoiska z 4 strefami. Uwagę przyciągała jasna kolorystyka strefy Dzień oraz ciemniejsza gama barw dominująca w strefie Noc. Strefa Design wydobyła szlachetność różu, będącego nawiązaniem do Magenta – Koloru Roku 2023.Do przyjemnego doświadczania dotyku zapraszały tkaniny, ale zmysły cieszyła także oferta Cafe Agmamito. Muzyka, smaki i zapachy często towarzyszą nam w codziennym doświadczaniu życia w otoczeniu tekstyliów.Wzory pościelowe pokazywały jak szerokie możliwości daje współpraca z Agmamito. Chętnie rozmawiali o niej architekci odwiedzający stoisko. Firma cały czas pracuje nad wyborem kolorystyki i struktur, o czym niebawem przekonają się również odwiedzający włoskie targi Proposte.Drugie życie produktów – to nie tylko nośny temat ekologiczny, ale również idea, którą wdrożyło Agmamito. Gadżety, takie jak np. koce, budziły zainteresowanie zwiedzających, rozbudzały estetyczną wyobraźnię i pokazywały możliwości wzornicze firmowych tkanin.
Wzorniki mogą wiele powiedzieć o firmie, zwłaszcza jeśli źródłem ich kreatywnej inspiracji jest szpula nici. Ich oglądanie było jedną z najlepszych lekcji o strukturach i właściwościach tkanin marek Agmamito i Toccare. O ekologicznym podejściu firmy świadczą przejrzyście opracowane etykiety powstające z końcówek kolekcji. Zadaniem, jakie stawia sobie Agmamito jest edukacja nie tylko w zakresie właściwości materiałów, ale też roli piękna w naszym domu.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.